چرا باید از بانک های اطلاعاتی استفاده کنیم

مدیر یکشنبه 1399/07/27
چرا باید از بانک های اطلاعاتی استفاده کنیم

لزوم استفاره از بانک های اطلاعاتی

1- بازدهی بیشتر
یک قانون ساده برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه :هرچه گیرنده پیام با دقتتر انتخواب شود بازخورد بالاتر می ورد. به طور مثال کسی که تصمیم دارد در شهرک غرب یک فروشگاه باز کند برای افراد ساکن تهران پارس پیامک ارسال نمی کند(حداقل در ابتدای کار)، و دنبال مخاطبین نزریکتر به آدرس فروشگاه خود میگردد.. و یا شخصی که میخواهد محصول یا خدماتی در خصوص صنایع ساختمانی عرضه کند بهتر است برای مهندسین معمار، عمران و شرکت های ساختمانی و صنایع وابسته تبلیغ کند. پس بهتر است به دنبال سامانه پیامکی بگردیم که بهترین بانک های اطلاعاتی را ارائه میدهد.

2- صرفه جویی در هزینه و وقت
به جای ارسال پیامک به کسب و کار افراد نا مرتبط پیامک به دست فردی میرسد که با کالا و یا خدمات شما نیاز دارد. به نظرتان این عالی نیست در ظرف چند دقیقه با هزینه کمتر از صد هزار تومان کسب و کار خودتون رو به چند هزار نفر که کارشون با شما مرتبطه معرفی کنید؟

3- برند سازی
افرادی که در محله کسب و کار شما زندگی میکنند و یا هم صنف شما هستند با دیدن مکرر پیامک تبلیغاتی شما بر روی تلفن همراه خود نام شما را در حافظه خود ثبت میکنند و این باعث رشد برند شما میشود.

4-هدر نرفتن پیامک
ارسال های رندوم و بالک از روس پیش شماره این خطر را دارد که برای شماره هایی که وجود ندارند پیامک ارسال شود و عملا هیچ فایده ای برای شما نداشته باشد

آتی ‍‍پیام با تکیه بر ده سال تجربه و سابقه ارائه خدمات به هزاران مشترک در زمینه طراحی و توسعه سیستم های اطلاعاتی، پنل منحصر به فرد ارسال پیامک تیلیغاتی، طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی با CMS اختصاصی، آموزش و پشتیبانی نرم افزارها و … آماده ارائه خدمات به کسب و کارها در سراسر کشور می باشد

تهران

021-88717451

atipayamco[at}yahoo.com